vrijdag 30 juli 2010

Snickers Cupcakes

Na het kijken van de afleveringen van Cupcake Wars uit de vorige post, begon het bij mij ook weer te kriebelen. Ik moest weer een keer cupcakes bakken!
Het was weer eens tijd om mijn favoriete cupcake recept uit de kast te halen: Best Chocolate Cupcakes uit 125 best Cupcake Recipes van Julie Hasson.
Zoals de titel al zegt, dit zijn de beste Chocolate Cupcakes ever! En als er geurblogging zou bestaan dan zou je meteen weten waarom. Deze cupcakes smaken die alleen lekker, ze ruiken ook nog eens verrukkelijk.
Het recept staat al op mijn blog en kun je vinden via deze link.
Voor de botercrème heb ik mijn favoriete recept gebruikt voor Swiss Meringue Botercrème. Deze kun je hier vinden. Laat de witte chocolade weg en vervang dit door 1 à 2 eetlepels karamelsaus.
Als versiering heb ik nog wat chocoladesaus en pinda's erop gedaan.



Daarnaast heb ik besloten wat meer aandacht te besteden aan de foto's op mijn blog. Met wat tips van mijn collega van Loyoya's Kitchen en een snelcursus Photoshop ben ik aan de slag gegaan. Bovenstaande foto is het resultaat. Goed gelukt toch?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten